
Vil du blive bedre til at sælge og øge din omsætning? Og er du klar til at arbejde seriøst og målrettet med dit salg?
Så har vi workshoppen for dig! I samarbejde med Ringsted Erhverv, Sorø Erhverv og Erhvervhus Sjælland afholder Erhverv Lejre en intensiv OneDay-workshop, hvor du bliver klogere på, hvordan du får styr på dit salg og derigennem forbedrer din bundlinje.
En veltilrettelagt salgsindsats er afgørende, hvis du har ambitioner om vækst og overskud på bundlinjen. Men hvordan vurderer du din indsats, og hvad skal du prioritere fremadrettet for at skabe vækst i din virksomhed?
Du får her en unik mulighed for at målrette din salgsindsats og få lagt en 4-ugers handlingsplan, der kan være medvirkende til at løfte din virksomhed til næste niveau - på én dag.
Du står tilbage med en skærpet forståelse af salgsarbejdet og en konkret handlingsplan, der understøtter vækst og en styrket bundlinje i din virksomhed.
Du får viden om:
På workshoppen kommer du både omkring valg af kunder, kerneprodukter og services, salgskanaler, valg af budskaber og meget mere. Det hele bliver forklaret på en lettilgængelig og praktisk måde, og du vil undervejs få feedback på salg i din egen virksomhed.
Workshoppen inkluderer et opfølgningsmøde fire-seks uger efter kurset, hvor vi følger op på dit salg.
Forudsætninger
OneDay er for dig, som:
Undervisere
Workshoppen ledes af forretningsudviklerne Nils Hall Togersen og Søren Mikkelsen fra Erhvervshus Sjælland. Både Nils og Søren har mange års erfaring i hjælpe virksomheder med deres salg og markedsføring.
Program
| 09:00 | Velkomst og introduktion |
| 09:30 | Kunder - hvilke overvejelser skal jeg gøre mig? |
| 10:00 | Salg og markedsføring |
| 12:00 | Frokost |
| 12:45 | Fortsat fra før frokost |
| 13:30 | Udvikling af 4 ugers handleplan og 2 x præsentation og feedback |
| 15:00 | Fælles præsentation og afslutning |
| 16:00 (ca.) | Fastlæggelse af opfølgningsmøde ca. 4-6 uger efter + farvel |
Dagen veksler mellem korte undervisningsindlæg og samtaler i mindre grupper målrettet henholdsvis B2B kundesegmentet og B2C kundesegmentet. Endelig udarbejdes en handleplan, der præsenteres for ”bestyrelsen”.